buse7272722 benim de tüp bebek tedavisinde küçük bir polip görüldü,yumurta büyütme ignelerine başlayınca polip büyüdü hamile kalmaya engel olur dedi doktorum ameliyat şart dedi ,lazerle ameliyat yaptı bir haftaya yakın hafif kanamalarım oldu,sonra ameliyat sonucunda polipte şüpheli bir şey görülmüş doktorum parça aldı inanılmaz acılı bir islemdi canlı canlı alıyor rahme bir igneyle giriyor.Sonra tiroit yükseldi tiroit nodulum büyümüş tiroit biyopsisi yapıldı,sonra yumurtalıkta kist cikti,Ca125 testi istedi kanser çıkmadı bir sonraki ay vücut atti kendiliğinden. Bol yuruyus ve soğan kürü yapmistim.Mayistan Aralık ayına kadar bu süreç ile ugrasmistim.Sonra Aralık’ta transfer yapıldı hamile kaldım ama boş gebelikmis.Kurtaj oldum başka bir doktorda ve parça bırakmış ilaçla düşük yaptım.Gogsumde kist çıktı bu tedavi sonrası.Ultrason çekildi düzenli kontrol edilmeliymis.Ben bıraktım artık vücudum kabul etmiyor dedim.Anne olmak şart değil sağlığım gidiyor dedim.Kasimda kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim 7 yıl sonra ilk kez.22 haftalık suan.Bazilarinin süreci çok zor geçiyor.Ama bazen beklenmedik anda sürprizler olabiliyor.Darisi basiniza