Kızlar merhaba, bebeğinde laringomalazi yaşayan var mı? Belirtileriniz neler ? Benim bebeğim pilmoner hipertansiyon yaşadı ki Allah düşmanıma bile vermesin, şimdi onu atlattı çok şükür bin şükür ama şuan da laringomalazi diyor doktor. Sorun şu ki burda götürdüğüm doktor laringomalazi diyor, pulmoner hipertansiyon tedavisi yapan yaklaşık 17 gün kontrolünü eden doktoru da öyle bir hastalığı yok senin bebeğinin diyor. Kafam allak bullak oldu. O yüzden yaşayan var mı nasıl belirtiler oldu ? Mesela solunum sıkıntısından doktora götürdüm ve tüp takıldığı gibi nefesi düzeldi bu yüzden laringomalaziden eminler. Ama diğer doktoru da emerken tıkanmistir diyor