Zynp27M Merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim ilk doğumum sezeryandi şimdiki de mecburi sezeryan olacak aklımdaki soruu ilk sezeryan olduğum yeri mi açarlar yoksa farklı bir yerden mi doğum gerçeklesir