Kızlar üniversite hastanesinde kontrollüyüm geçerler de sağ üst kadran ağrım vardı şiddetli pazartesi doktor bebeğin suyunu fazla ölçtü karaciğer değerleri normal çıktı ama ekstra geceleri ayaklarımda kaşıntı olduğu için açlık safra asidi asa testi istedi şehir hastanelerinde yapıyorlar dedi 35+3 akşam 10 dan sonra bişey yeme sabah git şehir hastanesine dedi kadın doğuma mı gideceğim sabah anlayamadım başına gelen var mı