Cilginanne2bebeli68 önceden fatih beye gidiyordum ama devlet hastanesinde Ahmet İlker Eryılmaz diye bi doktoru çok övdüler son kontrolümde de o doktora gittim gerçekten çok ilgili güler yüzlü herşeyi o kadar detaylı anlattı ki ben çok memnun kaldım bundan sonra da o doktorla devam etmeyi düşünüyorum