Hayal23455 Yürürken sol ayağımı bastıkça sol kasığıma bişey batıyor normal mi ? Otururken yatarken bir ağrı yok sadece yürürken batma oluyor sol tarafta kzlar
btytgy Hayal23455 ben yaşıyorum. Kalsiyum eksikliğinden olabilir dedi doktor normalde günde 1 içiyordum ağrı olduğunda 2 içebilirsin demişti. Çok yoruldugumda ve uzun süre oturduğumda da oluyor
Hayal23455 btytgy magnezyum verdi ama ama kalsiyum demedi hiç :( normalde olmuyordu bu ara sol kasığım ağrıyor belki de rahim büyüdüğü içindir
btytgy Hayal23455 ben ligone kalsiyum kompleks kullanıyorum. Genelde kalsiyum ilaçları magnezyum-kalsiyum bi arada oluyor ikisi. Benimki öyle belki sizinki de öyledir