Nurdann bence kolik olmasada kullanılmalı emziğin tarihini bile okudum :) insanı rahatlatıyor uykuya geçişi rahat. Gezerken rahat ediyorsunuz. Her seyi sorum yapmıyor dikkatini dağıtıyor bebeğin .kuzenim 6. Aya kadar denedi alsın diye ve tam 6.ayda aldı düşünün .suçluluk duyulcak bir durum değil . Eninde sonunda bırakıcaktır