16 haftalık hamileyim o kadar çok acıkıyorum ki..
Haftalardır böyleyim.Bulantımda cok oldu kusmamda.Sukur smdi bitti gibi ama gunde 4-5 öğün yeme hissi var doymak nedir bilmiyorum.Allahtanki sağlıklı şeyler tüketiyorumda içim rahat.Hep meyve sebze yemek içecek olarakta limonlu su falan.Çayım kahvem bile yok.İlk gebeliğimde son aylar böyle olmuştum.Ama sanırım bunda ikiz farklı var iki bebek oldugu için cok acıkıyorum galiba.Benim gibi olan ikiz anneleri var mı yalnız olmadığımı bilmek istiyorım 🥲
Bulantıya rağmen 3 kg almışım şu zamana kadar.(İdeal kiloda hamile kalan fit biriydim)