Evet ben de aldırmayacağım ama hem ikili hem de fetal yaptırdım. Şuan fetal sonucunu bekliyorum. Riskim de yoktu bu arada ama bir ebeveyn olarak bebeğimde bir problem varsa bunu bilmek hakkımdır diye düşünüyorum. Çünkü kendimi o yönde geliştirip ona göre bir hayat sunarım.