Deletedmom_99 Belki bende yapıyor olabilirim. Dikkat etmeye çalışıyorum. Arkadaşlar lütfen bir yazı paylaşırken, en azından nokta koyarsanız daha iyi olur. Hiç nokta olmadan paylaşanlar var. İnanın bazen uzun yazılar da beynim algılamıyor.
BADE38 Deletedmom_99 Her cümle ortasına nokta koyulmaz şuan sizin yaptığınız gibi. virgül koyulur cümle aralarına, eş görevli kelimeleri ve söz öbeklerini birbirinden rahat ayırmak için 😌
hepoyleolurzaten__ Deletedmom_99 çokta takılmayın 😂 napalim çocukla noktasından virgüle mi dikkat edelim o an acil ve ya acele sormamız gereken birşey varsa yazıyoruz
Deletedmom_99 BADE38 ozaman virgül koysunlar. Ne bilim iki nokta üst üste bile olur. Olsun yani bir şeyler olmalı 🤣
Deletedmom_99 hepoyleolurzaten__ yok genelde uzun uzun kaynanasından eşinden şikayet edenler oluyor 🤣