Sweety11 Kızlar bebeğimin kilosu biraz önde olduğu için bu hafta gelmezse doktor suni veririz dedi.Neler yapılabilirim hızlanması için acaba işe yarar mı?çok korkuyorum 😔
Busramom07 Sweety11 bziimde öyle 37 haft bitmek üzere ama kilosu 39+5 ile uyumlu 4 kilo üzeri çıktı ultrasonda ilk çocuğumu 3350 zarr zorr doğurdum 22 dikiş ile bakalım çok korkuyorum 🥲🥲
Zeyyno_ Sweety11 Kaç kilo bebeğiniz? Ben ilk gebeligimde gebe okulunda doktor düzenli ilişki önermişti o sayede doğumum yani sancim acilmam başlamıştı bu gebeligimde de henüz 16haftaligiz kısmet nasıl olursa artık 🥰
Sweety11 Damlaserkan napsak acaba 😔😔sezeryan olmak istemiyorum ilk doğumum vajinaldi bakacak kimsem yok 🙁
Sweety11 Busramom07 ya bende bilseydim erken başlardım artık başlıyım bende suni sancı almak istemiyorum 😭
-Eminee ben 38+3 üm 36 haftadan beri hurma yürüyüş merdiven inme çıkma vs yapıyorum ama gelen giden yok bence Bebişlerin keyfi ne zaman isterse o zaman geliyorlar 😂😂
Sweety11 Zeyyno_ ilk gebeliğimde erken doğum yaptım 2900 doğmuştu kızım bu gebeliğimdede erken doğum riskim vardı ama geçti şimdide gelmiyor 🙁
Zeyyno_ Sweety11 Yok şu anki hamileleiginizdeki bebeginiz kaç kg görünüyor doktor kilosu fazla demiş ya
Sweety11 Zeyyno_ yani eğer bu hafta doğmazsa çarşamba günü yatış verilecek 😔😔o yüzdende çok geriliyorum
Zeyyno_ Sweety11 Hmm gerilme canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Hayırlısı nasılsa öyle olsun hep iyi düşün iyi olsun 🙏