Susu13 yok gebelik şüphem olmadı hap kullanıyordum doğumdan sonra ilk bir yıl olmayabilirsin normal dedi herkes ben de takmadım artık 28 Eylül ilk reglımı oldum sonra hap düzensizlik yaptı yan etkisi çok oldu 13 ekim adet oldum tekrar çok kısa sürdü döngüm regl olmayı beklerken 4 gün bi gecikmem oldu ama olmuyorum diye hormonlar allak bullak çok gerginim sinirliyim asabilik oldu bende ben olmak istiyorum test yaptım negatif tamam dedik yok olurum dedim ama olmamaya devam 10 gün oldu ben testle falan uğraşmıcam dedim bi kan vereyim zaten negatif çıkacak gönül rahatlığıyla gider bi adet söktürücü içerim dedim kanı verdim annemlere geçtik oturuyoruz dedim e nabıza bakayım çıkmıştır sonuç negatif düşünüyorum rahat rahat giriyorum e nabıza ay sonucu bi gördüm referans dışı beta 100 🤭 kalp atışlarımı her yerimden duydum yani sen şimdi naneyi yemedin mi kızım dedim kendi kendime sonradan alıştık eşimde şoklandı kızardı sonucu görünce komik komik sırıttı 😂😂😂😂 şimdi doğumu düşünüyorum nasıl çıkacak bu bebek diye sağlıcakla gelsin inşallah ya 🥲🙏🌺