Dr um 20 haftadan sonra boya yapabılırsın demişti yinede ben hamılelıkte doğuma kadar 2-3 kere boyatmam gerekeceği için boyamadım ama şimdi doğuma 1 hafta kala boyatmayı düşünüyorum tereddütteyim yinede boyatan var mı sarı istiyorum aslında ama dip boya mı yapsam sadece acaba 1 hafta kala boyatsam risk sıkıntı daha mı az olur