Asdffghjjk Bu kadar üşengeç olacagım aklımın ucundan geçmezdi bazen o kadar üşengeç oluyorum ki yemek yapamıyorum mutfagı toplayamıyorum yerimden kalkarken resmen kendimle savaşıyorum😔😩
Sudenazz Asdffghjjk bende aynıyım bir dünya işim var hiç halim yok sürekli bir uyku hali 💤 yapacaklarımı sıralıyorum yapamadıklarım içinde ayrı strese giriyorum 😏 ailemi en çok bu zamanlarda arıyorum 🙁
Esrakayikci Asdffghjjk çok kötü bi durum aynı şeyi yaşıyorum yemek hiç yapamıyorum koku hassasiyeti yüzünden Allahtan görümcem geldi şimdi yemeklerimi herşeyimi o yapiyo Allaha şükür
ServetlaydaOur Asdffghjjk tek değilmişim bi toz alıyorum iki saat yatıyorum içimden hiç bi iş yapmak gelmiyo günlerdir kahvaltı hazırlamıyorum hep hazır yemek olsun istiyorum 😂😂
husniyealtun Sudenazz ayni beni anlattin. Her sabah erken kalkip yok sunu yapcam yok bunu yapcam insaAllah diyorum ama nafile gene oglen uyaniyorum gene aksama kadar bir o koltuga bir bu koltuga atiyorum kendimi. Bebek gelince ne olacak cok merak ediyorum
Hilalakar Başlık da kendimi gördüm 😒 ama malesef ben yapıyorum kaynanam hiç boş bırakmaz böyle ne bilim içimden hiçbişey yapmak gelmiyor 😔
Asdffghjjk Esrakayikci dün kocam her gün makrna yemeye başladık dedi. Napim kötü kokmayan kolay olan tek şey o😄 tabi ona alınmadan duramadım😄
Betulsarda Asdffghjjk bende ayniyim😥 yatak toplamak bile istemiyorum ev isi degil tuvalete gitmek istemiyorum usengeclikten 😣 kac haftaliksinz
Esrakayikci Asdffghjjk ister istemez alınıyosun tabi benim esimin önüne yemek herşey geliyo görümcem yapiyo ama yine de arada bana laf carpitiyo diyorum gel benim yerime sen çek bunları ben her türlü yemeği temizliği yapmaya raziyim diyorum o zaman susuyo😂
BesteCanerKutluzolu Asdffghjjk Ben 34 haftayı bitiricem ama saçımı toplamaya bile üşenir oldum öyle söyliyim ilk 25 hafta filan çok rahattım hatta ekstra bi enerjim vardı millet otur bi dinlen diye hayret ediyordu ama nazarları değdi sanırım🤣 Artık hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden
Asdffghjjk ServetlaydaOur aynı benn. Ama içim içimi yiyo evdeki işleri yapana kadar. Eşim 6 da geliyo 4 e kadar yatıyorum kalkıp tüm işleri toplu yapıyorum 😄🤭
Aysenurtsr 9 haftaligim ben. Ayni durum bende de var. ogretmenim ben,gunduz birde yeterince yoruldugum icin, allah razi olsun kocam herseyi yapiyor ben tarif ediyorum o hallediyor sagolsun🙈
Busra64 Başlıkta bi anda kendimi gördüm yazmadan edemedim ... 11 haftalığım ve aynı durumdayım ikinci gebeliğim 2 yaşında da kızım varrrr bi onun karnını doyursam yeter die bakıyorum hayata (:
Asdffghjjk Busra64 boşverin iyi yapıyosunuz bol bol yatın zorla bişey yapınca sinirleniyorum dagıtasım geliyo her yeri😄
BayanYaman Asdffghjjk hahha aynı ben canım başlarda mide bulantısından yerimden kalkamıyodum aç yaşadım 16. Haftama kadar sağolsun yemeğide temizliğide eşim yaptı sonra biraz toparlandım şöyle 1 2 ay kadar iş yaptım şimdi yine üşengeçlikten yerimden kalkamıyorum eşim 6da geliyor 4e 5e kadar yatıyorum sonra yalandan bi topluyorum etrafı doğumdan sonra nasıl çocuk bakcaz biz bu üşengeçlikle bilmiyorum 🤗
Estur Bende yaaa bu kadar çabuk etkisini göreceğini ummazdım 6+4 ama heppp yatıyorum. İşimi gören birini tuttum sağolsun gelip yapıyor isteyince. Ama olmaz ki böyle daha baştayız ağır ayak bile değilim. Bu halsiz miskinlik beni öldürecek 😊