MorKelebek54 Srp53 hamilesin kuuzm ama daha yeni bebis oldugu icin dusuk cikmis iki gun ara ile kan ver mutlaka
ffckizannesi Bence de refarans aralığında ve daha minnacık inşallah sağlıklı ilerler . İki güne kan verin .😊
Srp53 ffckizannesi inşallah diğerini 700 el öğrenmiştim kalbi durdu böyle düşük gelince bu da bi acaba gibi oldu 😄
Ebru3457 Srp53 yerleşme kanaması adet dönemiyle hemen hemen aynı dönem olabiliyor adet gibi yoğun ve günlerce sürmüyorsa yerleşme kanamasıdır büyük ihtimal
Srp53 Ebru3457 iki gün iki üç sefer belli belirsiz geldi bugün gelmedi bilmiyorum 🤷♀️ Diğer gebeliğimde de lekelenmem vardı ama o gebelik boyunca devam etti zaten kalbi durdu öncesinde yaşamadım böyle hiç lekelenme.
Ebru3457 Srp53 inşallah sağlıklı gebeliktir 2 gün sonra tekrar kan ver zaten artışın düzenliyse sağlıklıdır