beybim0 benim eşim de askeri personel gerçi ben sağlıkçı olduğum için kendi indirimimi kullanıyorum daha fazla oluyor ama askeri personeller için de anlaşmalı hastaneler var o hastaneleri bulursanız indirim olur benim gittiğim hastane de oluyor mesela ama benim indiririm daha fazla olduğu için ben kendi sendikamdan yararlandım