Merhabalar bende serklajlıyım önlem amaçlı atıldı daha önce erken doğumla kaybım olduğu için. Ara ara sanki dikişlerim sızlar gibi sizde de oluyomuydu acaba 21+4üz. Tek derdimiz suyunun gelmemesi dikiş tutuyo bebeği diyo doktorum umarım kritik haftaları atlatırız sizin gibi uzun süreçleri görürüz 🙏