Merhaba hanımlar, gebelik isteğimizden birkaç ay sonra ilk kez kan değerlerime baktırmak istiyorum, adet günlerinde kan veriliyormuş sanırım ben adetimin 2. Gününe kadın doğum doktorundan randevu aldım acaba kan vermeye aç mı tok mu gitmeliyim? Bir de ben hiç kadın doğuma gitmedim daha bebek istiyoruz ama değerlerimi kontrol ettirmek istiyorum mu diyeceğim ne diyeceğim bilmiyorum 😅🤭 birkaç aydır deniyoruz, bu ay da olmazsa en azından adet günümü kaçırmadan randevu alayım da değerlerime baktırayım dedim 🙄