Esrkrsl Kızlarrr çok heyecanlıyım ikizlerim olacak şu an 6 haftalık dedi kalp atışını duyamadı haftaya duymam gerekli dedi bilemedim korktum da biraz açıkçası duyulmaması normal mi? https://imgyukle.com/i/yePJ50
hepoyleolurzaten__ Esrkrsl gayet normal önümüzdeki hafta duyarsınız tek yumurta ikizi ☺️ sağlıkla alın kucağınıza
ikizoglusannesi Esrkrsl benim 7. Haftamda duyulmuştu canım korkma bi dahaki kontrolünde duyarsın inşallah
hepoyleolurzaten__ Esrkrsl ailenizde varmı ikizi olan ☺️ bende çift yumurta ikizlerimi bekliyorum 13+5 günlük olduk
Esrkrsl hepoyleolurzaten__ Şöyle çok eski bir zaman da olan varmış yani nasip gerçekten ben çok şaşırdım şahsen hiç Beklemiyordum 😂
Esrkrsl hepoyleolurzaten__ maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin adınıza çok sevindim umarım hamileliği kolaylıkla atlatır kolaylıkla büyütürsünüz🙏💖
Edadlgc ikizoglusannesi merhaba bebeklerde gün farkı var mıydı benim 1 hafta fark var ikiside gelişir mi pek kesin değil sizin nasıldı
ikizoglusannesi Edadlgc aynı haftadalar benim ama sizin durumunuzda normal olabiliyormuş belki sonradan tutunmuştur