Merhaba kızlar kan uyuşmazlığı vardı eşimle aramızda 28.haftada iğne vurulacaktım ama ara ara koyu renk akıntım gelmişti 24-25. Haftada doktorum baktı sorun yok dedi. Dün 26+6da tuvalete çıktığımda biraz kanamam olduğunu gördüm hemen hastaneye gittik kan uyuşmazlığı yüzünden olmuş ve iğnemi bi hafta önceden oldum benzer bi durum yaşayan var mı? Bu arada kanım aşırı düşmüş 3günde bir serumla ilaç alacakmışım moraller bozuk🥲