Cansvr Arkadaşalar kan pıhtılaşmasından dolayı oksapar kullanıyorum arkadaşım iğneyi kolumdan yaparken iğneyi tam batırmadan ilacı sıktı birşey olur mu acil lütfen
Evhamlikurabiyeanne Bazen bende de bir iki damla ciktigi oluyir bir sey olmaz doktkra sordum o kadarla bir sorun olmaz dedi ki zaten ignenin kapagini acinca bile bir damla ucunda oluyor illa ki cikiyor