Melek21A Merhaba arkadaşlar Diyarbakır da özel hastanede onerebileceginiz doktor var mı gebelik takibi için
Sessizlik-21 Melek21A bati hastanesi melike hanimi cok meth ettiler bndecoraya gitmeyi dusunuyorum bklm
Yzgl Mavii17 sgkliyim muayene 680 ödedim geçen ay doğum ucretide pek bilgim yok burdaki arkadaşlar bana 15 bin dedii
Yzgl teachermomyy23 randevuyla alınıyor teachermomyy23 randevuyla alınıyor cnm çok yoğun bu arada bı hafta öncesinden arayıp randevunuzu oluşturun
Bubus Dicle memorial Sabire Aygün çevremdeki 4 kişinin de doğumu onda oldu hepsi memnundu. ben de 4 gün önce doğum yaptım. Çok memnunum tavsiye ederim.
denizalismom Ayseguller evet ilgili kendisi normal doğum yaptım 17.510 TL idi ama şu an zam geldi ne kadar oldu bilmiyorum