Lykiav bu sizin elinizde olan bir durum değil, anlıyorum sadece bebeğinizi değil heycanınızı ,onunla ilgili olan hayallerinizi de kaybettiğiniz için bu şekilde kendinizi suçluyorsunuz , biraz zamana bırakn bu duygular kaybolacak.. moralinizi yüksek tutmaya çalışın hani doğsaydı sağlıksız bir hayatı olacaktı yavrunun.. ona ayrı size ayrı işkence Bi nevi. Kendinizi toparlayınca tekrar anne olucaksınız zaten sağlıkla gelecek 🌱 o yüzden elinizde olmayan bir durumdan dolayı kendinizi şuan yıpratmayın, acabalarla strese sokmayın, bi sonraki sürece iyi kafayla hazırlanın derim❤️