Busramom07 yani bazen ultrasonda söylenenden fazlası da olabiliyor bide ben kendi isteğimle 38 haftada doğurdum doktoruma kalsa daha bekleyecekti ve bebek daha irilisecekti bide benim vajinismus durumum olduğu için riske atmak istemedik sağlıklı olsun da doğum şekli hiç önemli değil