Cnuryasar normalden sezaryene döndü evet güzeldi yani normal kısmı kötüydü sezaryende ilk kalkış zor tabi kalkınca biraz midem bulandı baş dönmesi oldu ama mutlaka kalkarken karşıya bak aşağı bakma başın döner bir de 1 saatte aralıklarla 15er dakika yürüyüş yap mutlaka. Yanında kayısı hoşafı götür gaz sancısı çok oluyor benim boynuma bile vurdu sancısı birkaç güne anca geçti. Bebek hemşireleri falan çok iyilerdi zaten sütüm yetmedi hemen mama getirdiler ilgilendiler.