Maşallah, Rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin:) ben riskli gebe olduğum için en başından beri zaten perinatoloji bakıyordu. İkiz bebeyim, ikili test, detaylı ultrason vs. Hepsini devlet kendisi yaptı hiçbir ücret ödememe gerek kalmadı. Alabilirseniz devletten randevu alıp gidin. Zaten bir rahatsızlığınız olmasa bile çoğul gebelik tek başına riskli gebelik sayılıyor. Doktorunuz yeşil alan açsın hemen gidin🙏