Sryblmr benimde 40+1
Geçen hafta doktor haftaya çarşamba kontrole gel ama doğuma hazır gel doğumunu başlatırım daha fazla beklemem dedi bu gün gitmem gerekiyo ama ben kendi ağrımı beklemek istiyorum hata mı yapıyorum diye vicdan azabı da çekiyorum bebek kakasını yapar mı diye düşünüyorum aslında çok küçük bir ihtimalmiş ama yine de düşünmeden edemiyorum kızımı da 40+6 da doğurmuştum bu kızıka da ablası gibi geç gelecek 🙃
1 aydır ağrı var kasılma var ama düzenli değil yeri rahat sanırım küçük hanımın
Konu komşu herkes sabırsızlıkla benim doğum yapmamı bekliyo😅
Eşim her sabah soruyor bugün doğurcan mı diye sanki benim elimde 😅