Kızlar üç yıllık sebepsiz infertilite ilaçlar aşılama derken bu ay kasıklarıma göbeğime kupa çektirdim kadın sol yumurtalığın az calisiyo bide göbeğin rahminin üstüne kaymış o yüzden gebe kalamiyosun dedi yerine getirdi o günden sonra ilişkiye girdiğimde spermler akmadi normalde sabaha kadar beklerdim yine de hepsi akardı acaba bunun etkisi olabilir mi inşallah işe yarar da gebe kalırım bu şekilde gebe kalan var mi