Kızlar merhaba, ilk transferim negatif sonuçlanmıştı ikinci transferimi oldum. Yarın sonuç almaya gideceğim çok korkuyorum. Dua etmekten başka elimden bir şey gelmiyor. Sizlerden ricam yarın güzel sonuçlar için benim için dua eder misiniz ? Şimdiden Allah razı olsun ❤️