Kızlar ben hamileliğimi öğrendiğim ilk zaman eczaneden iki tane wee babynin cool marka emziklerinden aldım phliipsin emziklerinin meşhur olduğunu bilmiyordum şimdide aslında kararsızım alsam mı avent emzikten ya tutmazsa diye korkuyorum pahalı da zaten sizce almalı mıyım yoksa wee babyin emziğini tutmazsa sonra mı alayım