Karsu123 12. Haftadayım hala bulantı var hatta on gündür falan daha fazla ilk haftalardaki gibi 8. Haftada prilam kullanmaya başlamıştım biraz rahatlamıştım ilaçtan önce su bile içemiyordum ama galiba vücudum ilacı alıştı şimdi pek etki etmiyor Dün günlük iki dozu çıkarttım bulantı biraz kesildi Ben de siz gibiydim Bir gün Bulantı vs olmasa birley mi oldu diye düşünüyordum Ama emin olun bulanmaması çok iyi