YgzAlp2536 Merhaba ayın 11 inde kan verdim. 115 çıktı. Bugün sabah tekrar verdm başka hastanede 114,93çıktı. Neden böyle olur bilen var mı arkadaşlar?
tamamdanolmuss YgzAlp2536 artışı gözlemleyebilmek için aynı hastanede 2 günde 1 kan vermeniz gerekiyor. Her hastanenin referans değeri laboratuvar hassasiyeti farklı bu yüzden sonuçları etkiliyor. İlk verdiğiniz yerde tekrar kan verin.
momofmychildren YgzAlp2536 aynı hastane olmadığı için farklılık olabilir ya da kimyasal gebelik olabilir
Lykiav YgzAlp2536 kimyasal gebelik olabilir. Benimde 1 mart beta sonucun 49ken 4 gün önce 11e düşmüş. Kanamam oldu ve adete döndü. inşALLAH sizin öyle değildir. Ama düştüyse de bir daha yükselmez herhalde
YgzAlp2536 tamamdanolmuss sağlık ocağında vermiştim İlk kanı. Bugün üniversite hastanesinde verdim. Yarın tekrar sağlık ocağında veriyim. Çok sağolun 😔 öyle moralim bozuldu ki
tamamdanolmuss YgzAlp2536 yine de moralinizi yüksek tutun. Herhangi bir lekelenmeniz kanamanız var mı?
YgzAlp2536 momofmychildren teşekkür ederim. Öğleden sonra dr. la knuşucam inş. Pozitif bir şeyler söyler. 😔
YgzAlp2536 tamamdanolmuss hayır lekenme de yok. Ama bütün enerjim gitti. Bi oğlum var 4 yaşında. 1 sene öncede boş gebelikten kürtaj olmuştum. O aklımdan çıkmıyo maalesef negatifi çekmiyim diyodum ama en kötüsünü düşünmeden edemiyorum 😔
Mzzz Farklı hastahaneden kaynaklida olabilir kimyasalda olabilir inşallah farklı hastahaneden kaynaklıdır
YgzAlp2536 Lykiav geçmiş olsun 🌸 rabbim Sağlıklı bi gebelik nasip etsin isteyenlere. Evet azda olsa düştü görünüyo. Hayırlısı olsun inşallah 😔
Zelisogretmen YgzAlp2536 merhaba bu olayın sonucunda ne oldu acaba bende şuan benzer bir süreç yaşıyorum da