Arkadaşlar betahcg değerlerim 2 gün aralıklarla 153-189-265 di yarın tekrar kan vericem fakat sabah uyandığımda kahverengi lekelenme başladı hala da devam ediyor doktora gittim muhtmelen kimyasal gebelik dedi yarın tekrar kan ver betahcg büyük ihtimal düşmüştür dedi sizce bu lekelenme kimyasal gebelikten mi kaynaklanıyor