Esule Btl_akkurr Allah kabul etsin inşallah 🤲🏻 ben daha doktora danşmadım ama tutmamak içime de sinmiyo 🙄
Sewi Seymas_27 evet oluyor normaldir herhalde ama yinedd doktora sormak gerekiyor. Bende de ara ara oluyor.
Seymas_27 Sewi dünden beri geçmedi çok kötüyüm ne yapsam olmuyor ağlıyorum sadece acile gitsem mi diye de düşünüyorum ama ne yaparlar ki offff