beyazkalp çok yorgun ve uykusuzum çünkü doğru düzgün uyuyamadım maalesef gece 😮💨 Ama bir yandan da mutlu heyecanlıyım çünkü 3 gündür hiç hareket etmedi diye üzüldüğüm bebeğim daha güçlü şekilde döndü bana ve artık hareketlerini tekmelerini dışarıdan görebiliyorum 🥹💕