Kızlar her gün lierac kullanıyorum. 29+5 haftalığım ama karnım catır cutur catlıyor.Gebelik öncesinde de catlaklarım vsrdı dizimde popomda.Karnım da olmasın diye çok uğraştım ama ne yaptıysam yine vsr yine var.Doğum sonrası hayal edemiyorum karnımın görüntüsünü.Günde 3-3.5 litre su içiyorum susuz da değilim.Eşim bişey olmaz diyip öpüp seviyor ama ben yine de kendimi çok cirkin hissediyorum.Kızımın bana hediyesi bunlar ama tabiki de insan aynaya bakınca çatlak görmek istemez.Artık eşimin yanında soyununca utanıyorum bir an önce giyinmek istiyorum.İlişkide artık 0 ışık istiyorum ki çstlaklarım gözükmesin diye.Çok moralim bozuluyo artık ya