Aydnflz Doğumumu yapacak olan doktor 2. Kez Sezeryan olacağım için doğum fiyatının değişeceğini söyledi risk arttığı içinmiş böyle bir durumla karşılaşan var mı ben ilk kez duyuyorum bana cok sacma geldi
_ozlmm Aydnflz Hiç duymadım gerçekten varmı acaba bende ikinci gebeliğime ilk gebeliğim de gittiğim doktorum ile devam ediyorum geçen gittiğim de doğum fiyatlarını sordum ama hiç öyle bir şey demedi
snowglobe Aydnflz bende 2. Sezeeyan olcam öyle bi şey yok. İlk defa olacak arkadaşım ile aynı parayı verdim. Bence hastaneyi değiştirin
mickey Aydnflz Risk varsa madem parayı daha fazla verince anti anti daha çok mu dikkatli olacakmış ameliyat sırasında. Parayı az verdiğinde de amaan çok da uğraşmaya gerek yok şeklinde mi davranıyormuş. Demekki parasına göre muamele yapacak ben onu anladım bu işten 🤷🏼♀️🤔
Sermec27 Aydnflz yanı ben 2. Sezaryenimi oldum 3 yıl önce Allah nasip ederse 3 ay sonra üçüncüsü olacak herkes ne kadar ücret ödüyorsa o kadar ödedik biz bence çok saçma
Aydnflz snowglobe neden böyle falan deyince normal fiyat verildi haftaya doğumum var doktorumu suan değiştiremem
Sermec27 Aydnflz ee benimki de özel hiç böyle bir şey duymadım canım ben hangi hastahane yani yanlış yapmışlar
snowglobe Hilaalc 35 bin ama sigorta yaptırdım ben muaeyenler yoğun bakım refakatçi konaklma tatil hepsi içinde ve yılbaşından önce yaptım. Doğum remmuz ve şuan 47 bin miş sanırım
Leylayz Aydnflz bizim buralarda da böyle benim ikinci sezeryanım 19 bin fiyat çıkardılar arkadaşım 4. Sezeryan diye 30 bin dediler sezeryan sayısı artıkça risk artıyor onlarda fiyatı değiştiriyormuş