mrtgnc Karnınız aşağı indikten ne kadar sonra Doğum oldu kızlar 🤔benim göbeğim biraz daha indi bugün üç gün daha dayanır mı diye düşünüyorum tabi hayırlısıyla ☺️
Ferdaaa Bnde çok merak ediyorum şuracıkta beklim 35 olduk bugun herkes dıyo dogum yakın nst te sancım cıkıyo bakalım artık
Busragull 34 ten sonra yavas yavas inmeye başlıyo bende 36+5 m benımde baya aşagıda kendıme ıkı hafta daha verdım 😊 38i göreyım bari
mrtgnc Ben 39 oldum üç güncük daha beklesin diye sürekli yatıyorum ama göbeğin inmiş dediler bi telaşlandım 🙈 durduk durduk çarşambayı beklesin sağlıcakla diyorum ☺️☺️
Busragull mrtgnc kendimde anladım kimsenın demesine gerek kalmadı ilk gebelığım ama bosluk hıssettım üst kısımda 😊😊