2 kez spinal oldum, kısmetse üçüncüyü de 2 hafta sonra olcam. Hiç bişey hissetmiyorsun. Evet baskıları, işlem yapıldığını hissediyosun ama acı ağrı hiç bişey hissetmiyosun. Bnm 20 dakika falan sürmüştü iki doğumumda, sonrasında 1 saat falan gözetimde tutup sonra çıkardılar odaya.