Kızlar 20+4 haftalığız ve artık sabah uyandığımda akşam yatarken el ve ayaklarımda yanma ve şişkinlik oluyo,ayrıca eşime sahur hazırlamak için kalktığımda okadar şiş oluyolar ki uykum bölündüğü için bu kadar
Şişiye demekki diye düşünmeye başladım varmı alakası bilmiyorum ama soğuk yere koyup dışarda tutuyorum parmaklarım üşüyo ama ayağımın altları anca serinliyo varmı yaşayan çözüm önerisi olan ?😏