Merhaba ben 14. Haftadayım devamlı baş ağrım var geçmyor uyuyorum uyanıuorum devam ediyor gezen bir ağrı bazen alında bazen enseye doğru bazen kulak arkaları baen tepesi heryeri 😣 dayanamıyorm artık kadın doğum dr u nörolojiye görün dedi fakat gebelikten dolayı bazı çekimler gerekse yapamayacak. Ağrı sebebiyle nörolojiye giden oldu mu nasıl bi yol izlediler