Zeyna27 3 kere klomen ve çatlatma iğnesi kullandım canım. Özel hastenelere gitmedim hiç gerekte duymadım.
2 si kimyasal gebelikle sonuçlandı. Sorun yok sebebi açıklanamayan infertilite. Pcos görünümü var ama 1 tane bile belirtisini yaşamadım. Eşimde morfoloji 2 çıktı yani spermin şeklinde anomalilik. Fakülteye gittim, 3 kere klomen hakkımı doldurduğum için aşılama yapalım dedi evlilik cüzdanı fotokopisinden tut şeker kolestrol tıbbi genetik testine varana kadar hepsini yaptırdım. Amh 3.92
Yumurta kaliten çok iyi dediler. Günde 2 kere Letu hap 5 gün kullandım 2 gün de 50’şer doz gonal f iğne
Dün gittim muayene etti dedi sağda 17-17-18 solda 17 mm yumurtan var aşılama iptal