Hayır yani ne bu yargı anlamadım rahatsızsanız oruç yazan posta girmezsiniz hem kendiniz girip okuyorsunuz hemde laf ediyorsunuz kimse kimse tutma zorunluluğu var demedi dini vecibelerinde bir şeye alet edildiği yok bu hassasiyeti siz taşıyamıyor olduğunuz için her şeye reklam gözüyle bakıyorsunuz rahatsızsanız girip okumazsınız cevap da yazmazsınız size hitap eden bir post değil zaten gördüğünüz gibi uygun gören tutar görmeyen tutmaz kimse de kimseyi bununla yargılayamaz herkes haddini bilsin lütfen