Dora22 Bikaç gün sonra 36 haftalık olcam. Siz gün aldınızmı yada doğum şekillerinz bellimi benm 3.sezeryanım olcak henüz gün almadm heyecanla bekliorm 3.sezeryan olmasına ragmen korkuyorum açıkçası yinede
edaes Dora22 benim de ikinci sezeryanım 36 haftaya girdik cuma günü gidicem bakalım gün verir inşallah diye düşünüyorum. İnan ben ilkinde böyle korkmamıştım bunda hem biran önce gelsin istiyorum hem de acayip tedirginim 😊
Sibel3437 Bende 36+3 normal doğum bekliyorum 5 veya 10 güne gelir dedi dogum kanalına girmiş kilosu vs normal dedi 4 günde bir nasılsın girelim dedi bakalım bekliyorum 3. Doğum olcak benimde