Ozgednc Gggg-12 insallah herşey güzel olacak içini ferah tut. Aslında biraz daha bekletebiliyolar su gelsede neden hemen doğumu başlatmak istediler
Gggg-12 ipeklinaismom evet suyum sızıyor Bayadır beklemeyelim dediler tekirdağ namık kemaldeyim eşimi yanıma almıyorlar dışarı beni salmıyorlar berbat bi psikolojideyim ama dayanmaya çalışıyorum
Gggg-12 ipeklinaismom anlamadım ben yani evet su gibi geliyor tutamıyorsunuz ama doktorlarım azaldığını söyledi
Gggg-12 Ozgednc fazlasıyla az suyu yarın sabah alıcak enfeksiyona karşı antibiyotik ciğer geliştiriciler uygulandı hiç durmuyor devamlı azalıyor onun için