esmakc inşallah gönlünüzce olur özel izin refakatçisi olmayana veriliyormuş, devlet hastanesi sonuçta beklentiniz çok yüksek olmasın korkmayın tadını çıkarın sadece şuna çok dikkat edin sütünüz olmadığı halde hemşireler sütünüz yeterli diye söyleyip kaç tane bebek sarılık oldu sayısı belli değil benimki de dahil siz çok iyi takip edin süt durumunu yetmediğini bilseydim mama verirdim hemşireler umursamaz bu konuda siz dikkat edin