Cnuryasar eylulmucizem_ teşekkür ederim canım ya sağlıklı olsunda 80-85 le bile doğuma girerim kiloyu takmıyorum kafama yazın bool bol elbiseler giyerim en fazla😅 kışında kazak dönemi 😇💘🥹😇
Dlk38 eylulmucizem_ 17+3 sadece 1 kilo almışım mutlu oldum😅ilk gebeliğimde 20 kilo almıştım çok şişmiştim😀
_tugcee eylulmucizem_ Doktorum sıkı bi diyete girmemi istedi hatta bi sonraki kontrole seni hiç kilo almamış görecem dedi😂☹️
Cns62033 eylulmucizem_ ama en az 7 kilo alınmalı ya belki bi etkisi vardır bebek şimdilik iyi şekerden de korkuyorum kilo kaybediyorum bu defa cocukta besinsiz kalmasın