nurtug nuraysrhn merhaba ben de evde takip ediyorum gebelik diyabeti var benim de açlık değerlerinde sıkıntı yok ama tokluk yüksek sabah aç karnına 84 kahvaltıdan bi saat sonra 165 çıktı doktorunuz konuyla ilgili bir şey demediyse endişe etmeyin kendinizde bakıp stres yapmayın bence bu arada diyetisyenim açlıkta 70 - 90 arası olması lazım demişti sizin sınırda olduğu için bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama içiniz rahat etsin istiyosanz da doktorunuza ya da sağlık ocağına bi sorun
Sevkiyee nuraysrhn bende de şeker cıktı canım kendım ölçüorm evde her hfta dahılıye kontrole gıdiorm insüline basladık açlık 95 altında tokluk 140 altında olması gerekıo
nuraysrhn _merve11 saglik ocaginda yaptrdiklarim 77 cikmisti benimde seker yüklemesinde 100 grlik ilk saat 139 ikinci saaat 111 ücuncü saatt 99 cikmisti ewham ederek ewde kendim takibe aldim 98 cikti aclıgım bugün o yüzden endişelendim
myangelson nuraysrhn bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem bir doktora danışın isterseniz daha iyi yönlendirir ne yapılması gerektiğini
Susam59 Doktorum tokluğu önemsiyor, benimde açlığım 90larda çıkıyordu tokluğumda aynı şekilde ama ben akşam 8den sonra bişi yemediğim için çok uzun bir açlık süresinden sonra baktığım için öyle yüksek gibi görünüyor
nurtug Sevkiyee merhaba bir şey sormak istiyodm size, sizin insüline başlamadan önce doktor evde takip etmenizi istediğinde açlık tokluk değerleriniz kaçtı acaba