Kızlar 39+6 haftalık olmuştuk 29.02.2024 de gece 3 de uyandım hafiften sancılarım vardı eşimde işteydi ben kızımla yalnızdım evde neyse sancılarım başladı ama yalancı mı gerçek sancı mı onu anlamak için bekledim pilates yaptım yürüdüm evin içinde çömelme hareketleri falan sonra duşa girdim çıktım yatağa yattım ama sancılarım geçmiyo giderek çoğaldı sonra evi falan topladım eşimi aradım annemi aradım onlar geldiler saat sabah 9 da hastaneye giriş yaptık nstye bakıldı açıklığıma bakıldı 3 cmdi sonra yatışımı yaptılar üstümü falan çıkarttılar hastane elbisesi giydirdiler tekrardan nstye bağladılar suni sancı verdiler tabi sancı geldikçe kıvranıyorum yatakta ben merdiven inip çıktım sonra tekrardan açıklığıma baktılar 6 7 cm dediler çok iyi ilerliyorsun dediler sonra ayağa kalktım biraz dolaşabilirsin dediler sonra eşim geldi onla görüştük çömelme hareketi yapıyodum ayağa kalkmamla ıkınma hissi geldi ben doğuruyorum dedim hemşireye hemen beni dogumhaneye aldılar saat 11.06 da oğlumu kucağıma aldım hemşire bu kadar hızlı doğuracağını beklemiyorduk dedi dikiş yok yırtık yok kızlar Allah’a şükürler olsun güzel bi doğumdu