Benimde şeker yüklemesinden sonra asırı yüksek çıktı sizin sonuçlarla birebir aynı neredeyse diyetle de düsmedi ben direndim 2 3 hafta diyet yürüyüs düser dedim düsmedi bizimki akşam tokluk da sıkıntı yok sabah aç tok yüksek cıkıodu en sonunda pes ettim basladım insüline. Tek sefer verdi zaten hece insülini doğumdan sonra geçer dedi. Gebelerde en fazla 140 diye bsy yok dedi doktor bana tokluk 120 maç 130 aclık da en fazla 110 dedi önce sonra 70-95 arası dedi :) insülin + diyet + yürüyüş şuan daha iyi sonuçlar